De ce trebuie să adăugăm lămâie în ceai?

Dacă reuşim să combinăm corect alimentele, vom slabi mai uşor şi ne vom feri de eventualele probleme ce pot să apară pe parcursul vieții!

Greşeala noastră cea mai mare este în modul în care ne alimentăm. Noi producem daune organismului cu mâinile noastre sau cu mintea noastră, care nu înţelege că nu tot ce pare bun este şi sănătos.

Iată mai jos doar câteva combinații ideale pentru o viață fără boli!

Vitamina C, lămâia şi ceaiul verde

Dacă bem ceaiul verde fără lămâie atunci antioxidanţii din ceai nu mai sunt absorbiţi de organism şi beneficiile ceaiului se reduc simţitor!

Varza Kale și lămâia

Pentru a potenţa calităţile verzei Kale şi a facilita absorbţia în organism a fierului, salatele trebuie să conţină sucul de la o lămâie!

Roșiile și avocado

Roşiile şi avocado trebuie consumate împreună, pentru ca licopenul din roşii să fie mai uşor absorbit de organism.

Roșiile și broccoli

Substanţele din roşii şi broccoli (cele care lupta împotriva cancerului și în prevenirea lui) îşi potenţează puterile dacă le consumăm împreună!

Năut și sfeclă roșie

Dacă facem o salată de năut cu sfeclă roşie, atunci organismul nostru absoarbe mai uşor magneziul din sfeclă cu ajutorul vitaminei B6, vitamină în care năutul este foarte bogat.

Atenţie!

Cu o cură nu se face ,primăvară !

Faceţi un obicei din a consumă aceste alimente în combinaţiile de mai sus pentru a beneficia din plin de substanțele lor atât de urile organismului.

Share Button