Facebook va implementa noi protocoale pentru publicitate

Facebook a anunţat că va implementa protocoale noi pentru publicitate, în urma lansării sistemului de operare iOS 14.5 de către Apple.  Noul sistem de operare al Apple include schimbări ale modului în care firmele şi instrumentele de publicitate apar pe platforma de socializare. Concret, compania va aplica reguli noi legate de notificările privind confidențialitatea datelor. Drept urmare, Facebook a ales să implementeze noi protocoale pentru publicitatea de pe platformă.

Notificările vor deveni obligatorii atunci când sistemul de operare iOS 14.5 va deveni disponibil, în următoarele săptămâni. Acestea vor apărea o singură dată și vor solicita dezvoltatorilor de aplicații să ceară permisiunea utilizatorilor înainte de urmărirea activităților.

Mai mulți experți afirmă că acest avertisment ar putea determina utilizatorii să refuze să ofere permisiunea. Apple avea în vedere această schimbare încă de anul trecut.

Facebook a anunţat în decembrie că intenţionează să afişeze notificarea pop-up, deoarece nu doreşte că utilizatorii de iPhone-uri să piardă accesul la aplicațiile sale.

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *