Ce se întâmplă cu YouTube în perioada următoare? Toți utilizatorii o să fie afectați

Una dintre cele mai cunoscute platforme video la nivel mondial, YouTube, va aduce modificări în perioada următoare, modificări care va afecta pe toți utilizatorii săi. Vicepreședintele platformei a anunțat deja schimbarea majoră care va avea loc.

În perioada următoare YouTube va cunoaște noi modificări

O nouă setare va fi disponibilă utilizatorilor de YouTube. Aceasta le va permite utilizatorilor în viitorul apropiat să ascundă reclamele care promovează băuturile alcoolice și jocurile de noroc. Filtrele urmează a fi inserate în setările cu privire la personalizarea reclamelor afișate pe YouTube.

„Lansăm o nouă opțiune în setările pentru reclame, permițându-le oamenilor să vadă mai puține reclame cu produse alcoolice, în timp ce jocurile de noroc vor apărea ca opțiune suplimentară,” a declarat vicepreședintele YouTube, Debbie Weinstein.

Prin intermediul unei postări pe blog, reprezentanții au anunțat că implementarea se va face într-un mod gradual, astfel, utilizatorii din Statele Unite ale Americii vor fi primii beneficiari ai acestei noutăți, în prima parte a anului 2021, ulterior fiind extinsă la nivel global. Acest lucru nu înseamnă că cei care care aleg această opțiune nu vor mai vedea astfel de reclame la alcool sau la casino, însă în timp, aceste filtre se vor îmbunătăți.

Un aspect interesant este faptul că această politică ar putea fi adoptată la nivel de organizație, astfel că reclamele furnizate de către Google, vor trece prin aceleași filtre, companie care deține o importantă piață de publicitate a globului.

Măsurile reprezintă o consecință a tehnologiei

Noile măsuri reprezintă consecința faptului că tehnologia împinge atât alcoolul cât și jocurile de noroc în zone în care doar prin acest mod ar putea ajunge.

„Pentru cei care se luptă cu dependența, acest lucru poate fi deosebit de dăunător. Așadar, împuternicirea utilizatorilor cu capacitatea de a bloca reclamele la alcool, pe care poate nu doresc să le vadă, este un binevenit pas înainte. Sperăm foarte mult că opțiunile de renunțare vor fi simple și că disponibilitatea lor este promovată cât mai larg posibil, ”a declarat Andrew Misell, directorul galez al unei asociației Alcohol Change, care combate dependența de alcool în Regatul Unit.

Potrivit statisticilor, numărul vizualizărilor al reclamelor care promovează alcoolul și jocurile de noroc s-a dublat pe perioada pandemiei. Acest lucru se datorează faptului că sălile de joc fizice au fost închide pe o anumită perioadă la nivel global, astfel, mulți jucători s-au mutat în domeniul virtual, acolo unde au putut găsi și mai multe jocuri.

Companiile din Europa din industria jocurilor de noroc au cunoscut o pierdere de aproximativ 23% în anul 2020, comparativ cu 2019. Reclamele de acest tip sunt afișate de Google în funcție de locație și vârsta utilizatorilor însă perfecționarea filtrelor este o mare prioritate pentru gigantul tehnologic. Google a anunțat că va continua să lucreze la opțiunile de personalizare ale reclamelor pentru un mai mare control al utilizatorilor, care devin tot mai  pretențioși pe baza avansului tehnologic.

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *