Dieta cu mere-slabeste 7 kg in 7 zile

Doresti sa slabesti rapid, deoarece se apropie sezonul estival sau ai o petrecere? Iata dieta cu mere. Dieta cu mere te poate ajuta sa slabesti pana la 7 kg in 7 zile si este si detoxifianta.

Inainte de a incepe dieta cu mere si orice alta dieta aparuta pe internet, este recomandat sa consulti medicul specialist si sa afli parerea sa. De asemenea, pe perioada dietei, este indicat sa fi supravegheata de medicul specialist sau un specialist in nutritie.

Dieta nu este recomandata persoanelor cu afectiuni cardiace, ale ficatului si rinichilor, femeilor insarcinate si celor care alapteaza. In plus, bineinteles, nu este recomandata slabirea a 7 kg in 7 zile, deoarece poate afecta sistemul imunitar.

Dieta cu mere se bazeaza pe consumul majoritar de mere pe durata a 7 zile. Merele sunt bogate in minerale, fibre, vitamina C, antioxidanti, potasiu, pectine si amino acizi si au putine calorii, in functie de marimea marului, intre 80 si 100 de calorii. Merele au efect detoxifiant si laxativ.

In dieta cu mere se recomanda:

  • consumul intre 1.5-2,5 litri de apa pe zi
  • sa dormi suficient si daca se poate sa incepi dieta in weekend sau in zilele nelucratoare, cand ai activitate mai redusa
  • dupa terminarea celor 7 zile te reintorci la un meniu zilnic cu mese fixe, cu un continut caloric scazut
  • nu te ingrijora daca iti apar cosuri sau acnee – este din cauza faptului ca corpul se curata de toxine si le da afara inclusiv prin piele
  • nu consuma: sucuri carbogazoase, dulciuri, paste fainoase si alcool
  • consuma ceaiul si cafeaua fara zahar, cu indulcitori sau nimic
  • recomandat este ceaiul verde
  • practica exercitii fizice usoare, exclus cardio – corpul tau este prea slabit pentru a suporta eforul intens
  • pentru mentinerea greutatii, dupa ce ajungi la greutatea dorita, ia in calcul ca pe langa credinta in Dumnezeu, postul in zilele de Miercuri si Vineri este folositor si pentru mentinerea greutatii. Depinde de tine daca tii post negru (doar apa) sau normal (fara carne, lapte, oua). In engleza, acest fapt se cunoaste ca Intermittent Fasting – sa postesti in unele zile sau sa sari zilnic peste o masa. Poti gasi aplicatii pe Google Play pentru a tine evidenta orelor si zilelor de post.

Iata meniul pe 7 zile – Dieta cu mere:

Dieta cu mere – Ziua 1

  • Micul Dejun – o jumatate de mar
  • Pranz – 1 mar
  • Gustare – o jumatate de mar
  • Cina – o jumatate de mar

Dieta cu mere – Ziua 2

  • Micul Dejun – un mar
  • Pranz – salata de legume (salata verde de exemplu) cu zeama de lamaie si ulei de masline, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – un mar

Dieta cu mere – Ziua 3

  • Micul Dejun – o felie de paine integrala cu o felie de sunca, un mar
  • Pranz – salata de legume verzi si morcovi, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – un mar

Dieta cu mere – Ziua 4

  • Micul Dejun – o felie de paine integrala cu doua felii de sunca de curcan sau de pui, un mar
  • Pranz – legume preparate la abur (exclus cartofi) si 100 grame de ton in suc propriu cu zeama de lamaie si un pic ulei de masline, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – o ceasca de cereale integrale sau ovaz cu iaurt slab (0% grasime) sau lapte slab

Dieta cu mere – Ziua 5

  • Micul Dejun – un mar
  • Pranz – salata de legume (salata verde de exemplu) cu zeama de lamaie si ulei de masline, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – un mar

Dieta cu mere – Ziua 6

  • Micul Dejun – un mar
  • Pranz – salata verde cu zeama de lamaie si un pic ulei de masline, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – un mar

Dieta cu mere – Ziua 7

  • Micul Dejun – o felie de paine integrala cu doua felii de sunca de curcan sau de pui, un mar
  • Pranz – legume preparate la abur (exclus cartofi) si 100 grame de ton in suc propriu cu zeama de lamaie si un pic ulei de masline, un mar
  • Gustare – un mar
  • Cina – o ceasca de cereale integrale sau ovaz cu iaurt slab (0% grasime) sau lapte slab

Nu uita sa consulti medicul specialist si spor la slabit!

Share Button

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *